Už mě to ale vážně štve!

7. února 2016 v 22:00 | Kačka
Akné...to je to, co mi aktuálně žere dobrou náladu! A žere mi ji už asi 4 roky!
Nemluvím o nějakých pitomých pár pupíncích..za ty bych byla happy...ale mluvím o takovém tom o dost více rozšířenějším a bolavém typu akné...
Nic nedokáže srazit sebevědomí jako tohle... Ačkoli mám úžasného přítele, který mi ho neustále zachraňuje, tak už to stejně nezvládám...
Zkoušela jsem první poslední...a hlavně ve sktravě jsem to pořádně upravila...snažila se omezit mléčné výrobky a pšeničné výrobky..jíst mnoho zeleniny a ovoce a hlavně hodně pít, sportovat a + samozřejmě pravidelná hygiena po každém spocení...a co z toho? zcela nic..občas se to zlepší a občas zhorší...nevím na čem to je závislé..vážně nevím..
Každopádně teď, ačkoli stravu i pohyb bych měla mít na jedničku tak se to vůbec nelepší ba možná i mírně horší...proč sakryš??
Už jsem z toho vážně na dně...člověk se rozhlédne okolo sebe a vidí samé krásné holky...a pak se člověk koukne do zrcadla a vidí to, co vidí...pláč už se stal téměř rutinou..zcela minimálně se jednou do měsíce z tohoto naprosto zhroutím...občas to mám v tak děsivém stavu, že to nejde ani zamaskovat a bolí to i bez dotyku na tvář..no v takovou dobu samozřejmě odříkám všem kamarádkám cokoli plánovaného...zkrátka se neskutečně stydím za svůj vzhled. A to ani nemluvím, jak se za to stydím před přítelem.
Lidičky prosím! Nevíte co pomáhá proti akné? :(
Budu vám neskutečně zavázána za jakýkoli tip!
Zhroucená Katuliinka
 

3.2.2016/4.2.2016

4. února 2016 v 22:29 | Kačka |  Jídelníčky
03/02/2016
Sn - pomelo
Sv - 3 jablka
O - špaldové těstoviny + med + mleté mandle + slunečnicové semínka
Sv - jablko
Ve - špaldové pečivo + sýr

Pohyb - 2 hodiny tělocviku + běh 3km

04/02/2016
Sn - ovesné vločky + nastrouhané jablko + med
Sv - 3 jablka
O - mrkvový perkelt
Sv - špaldové pečivo + sýr
Ve - volské oko + sýr

Pohyb - Kayla Itsines week 1 (Legs&cardio) + vlastní posilování na břicho 15min


Jak se namotivovat k běhu?

2. února 2016 v 21:39 | Kačka |  Tipy
Ahojahoj :)
Dneska přicházím s prvním pokusem o nějaký smysluplný článek :D:)
Bude to něco na téma jak se pořádně namotivovat k běhu. :)
A proč přidávám zde na blog jako první článek o běhu právě motivaci? Jelikož ta je hodně důležitá k prvnímu výběhu..:)
Je důležité si uvědomit, že to chcete vy sami, že se do toho nenutíte, že vás do toho nikdo jiný nenutí..zkrátka že to je z vaší svobodné vůle a chuti. Když je to z jakéhokoli jiného důvodu, nemá to smysl, jelikož vám to nevydrží a dříve či později skončíte. No a jak získat tu chuť? Zkusím vám zde podsunout pár z mnoha důvodů, proč je běh úžasný sport a snad vás to trochu nabudí.

  • Máte plno starostí ze školy/ práce/ osobního života/ čehokoli jiného?

Není lepší odreagování než vyběhnout ven, hodit všechny starosti za hlavu, do sluchátek si třeba pustit oblíbené písničky a nechat se unášet tou volností a neomezeností pohybu!
Běh si získává své přízněnce hlavně právě z tohoto důvodu!
Zaručuju vám, že po doběhu vás zahrne skvělá nálada a pozitivní myšlení způsobené vlnou endorfinů vyplavených z vašeho těla na povrch!

  • Máte pocit, že nejste v ničem výjimeční?

Tohle byl jeden z mých důvodů... A věřím, že tento pocit má více lidí!
Ne každý má holt nějakou přednost, nějakou činnost, kterou by vynikal nad ostatními. Kdo však říká, že se s tím musíte narodit? Dle mě si člověk daleko více cení toho, co si sám vybojoval. No a právě běh je skvělý způsob, jak vyniknout z davu. Každým tréninkem se posunete výš a výš. A jednoho dne si najednou uvědomíte, že jste to zvládli...že již nepatříte do davu stereotypních lidí. Tímto neshazuji žádnou jinou činnost..cokoli vám jde dobře je úžasné!:) Tohle je jen tip! ..odzkoušený :D :)

  • Trápí vás váha či nevypracovaná postava?

Tohle je všeobecně známý fakt...ALE! Jak jsem již psala v úvodu, je důležité si k běhu získat lepší pouto než pouze takové, že to berete jako povinnost, aby jste shodili nějaké to "kilčo".
Každopádně můžu vám potvrdit, že neznám na hubnutí lepší sport! A to nejen ze své zkušenosti, kdy mi pomohl běh spolu se zdravou stravou zhubnout 10kg a dost dobře vytvarovat svaly na zadku, nohách a břichu, ale také z pohledu na svou mamču, kterou jsem před nedávnem začala trénovat. A po dlouhé stagnaci váhy se konečně jako zázrakem po pár prvních běhů hnula dolů. Zázrak? Ne! Pouze poctivé běhání. :)

  • Nejlevnější sport?

Běh!
Jediné co potřebujete jsou boty, tepláky/normální legíny a jakékoli tričko. Jako začátečníci nepotřebujete zcela nic výjimečného. Stačí vám tyto základní věci, které má doma jistě každý. Ano, je pravda, že později již do běhání nejspíš vrazíte nějaké peníze, ale to není nutné. I v zcela běžných každodenních věcech jde si skvěle zaběhat. :) Je to pouze na vás, zda zainvestujete do tohoto sportu nebo ne..a výsledek na těle a duši je stále stejně dobrý!

Mohla bych pokračovat dále a dále...běh má vážně nespočet důvodů, proč by vás měl zaujmout. Jen jde o to se o nich dozvědět.
Je to skvělá náplň volného času....nejen že strávíte čas venku, získáte pozitivní pohled na svět, krásné tělo, pocit výjimečnosti, ale také na hobby závodech můžete získat nové přátele!
Doufám, že jsem aspoň někoho odhodlala nazout boty a vyběhnout ven. Jde o to, dát tomuto sportu aspoň šanci. Pak sami poznáte, zda to pro vás je, nebo ne.
Tak přeji krásný zbytek večera! :)
Katuliinka
 


1.2.2016/2.2.2016

2. února 2016 v 20:32 | Kačka |  Jídelníčky
01/02/2016
Sn - 3 jablka
Sv - 2 jablka, mandarinka
O - Instantní kaše Nomina
Sv - Červená řepa + sýr
Ve - 1 graham s medem, 1 graham + bílý jogurt + slunečnicová semínka

Pohyb - Kayla Itsines week 1 (Arms&Abs)

02/02/2016
Sn - Instantní kaše jáhlová
Sv - 3 jablka, mandarinka
O - červená řepa + sýr
Sv - mandle v hořké čokoládě
Ve - špaldové těstoviny s medem a mletými mandlemi

Pohyb - běh 2,5km, Focus T25 cardio


30.01.2016/ 31.01.2016

31. ledna 2016 v 20:01 | Kačka |  Jídelníčky
30/01/2016
Sn - bílý jogurt + slunečnicová semínka
Sv - jablko
O - kuřecí stehno pečené + mrkvový perkelt
Sv - bílý jogurt + slunečnicová semínka
Ve - 2 celozrnné housky + pomeranč

Pohyb: běh 2km, Kayla Itsines week 1 (Legs&cardio)

31/01/2016
Sn - jáhly + lžička medu + mandle + pomeranč
Sv - bílý jogurt + slunečnicová semínka
O - makrela pečená + červená řepa
Sv - bílý jogurt + slunečnicová semínka + pomeranč
Ve - volské oko + sýr + pomeranč

Pohyb: běh 8,5km, Kayla Itsines veek 1 (full body workout)

No..budu muset být více různorodá v budoucnu, jelikož mít furt jen pomeranč a jogurt je asi nuda no:D Ale to bude možné až po nákupu :D Každopádně jsem spokojena :)
Katuliinka

28/01/2016

28. ledna 2016 v 17:06 | Kačka |  Jídelníčky
Sn - ovesná kaše
Sv - 2 jablka
O - špaldové pečivo se sýrem
Sv - bílý jogurt se slunečnicovými semínky + kešu
Ve - fitness bageta s uzeným sýrem

Pohyb - Kayla Itsines week 1, ?

Katuliinka

New fresh start!♥ - 28/01/2016

27. ledna 2016 v 20:53 | Kačka |  Mé hubnutí :))
Prostě jsem zpět! S tímhle blogem mi to jde vždy nejlíp:D :) Je to ten nejlepší styl deníčku pour moi! :)

Cíle :
  1. Dosáhnout aspoň váhy 51kg...později se uvidí jak na tom budu, abych měla plno sil na běh :)
  2. Umístit se na závodě na 2km
  3. Umístit se na Běhu žen ☺
  4. Úspěšně uběhnout půlmaraton ♥
  5. MILOVAT SVÉ TĚLO A MÍT SE PROSTĚ A JEDNODUŠE RÁDA TAKOVOU JAKÁ JSEM :)

Jak můžete poznat z nadpisu - začínám zítra :) Dnešek fakt nejde, jelikož jsem se stravovala tak nějak suše kvůli předchozím zažívacím problémům. Takže zítra už ssnad budu moct papat normálně. :) Ani nevíte jak se těším zase na ten svůj boj!:)
Katuliinka

Další články


Kam dál